tanda cinta mu

tanda cinta mu

Tuesday 9 August 2011

lidah terkelu seribu bahasa haty membeku sejuta rasa

kecewa adalah perkataan pertama aku...
tampa aku menduga..hary ini,
ap yang aku sangkakan akhir nya terjadi
mengigil tubuh ku,melihat serangkap demi serangkap mesej yang terpampang di screen..tiba2 lidah mnjadi kaku seribu bahasa,haty menjadi beku sejuta rasa betapa kecewa...yang teramat,tidak dapt aku gambarkan
adakah aku ni bagi mu tidak cukup sempurna lagi? adakah aku ni masih tidak cukup baik lagi?adakah rupa aku ni tidak secantik yang kaw inginkan? tidak bewarna-warni lagi kah cinta yg tlh aku berikan ?tidk kuat kan setia aku pada mu? adkah sikap aku ni membuat kaw berpaling?..semua menjadi tanda tanya??????
di mana silap ku...sayang?teganya haty mu...
tidak ku sangka di sebalik senyumanmu tersembunyi seribu lakonan yg kaw layarkan?tidak ku jangka di sebailik haty mu ad sejuta pembohongan..mengapa?ad sesiapa boleh menjawab pertanyaan aku..
ap yang harus aku lakukan
aku hanya seorang perempuan yang hanya bisa menangis bila haty ini di permainkan..
aku dah x berdaya..aku letih sangat,memang adat bercinta...
aku harus kuat kan diri teguh kan jiwa agar dapt aku melngkah untuk menemui hari esok yang masih suram?
masih kah ad sinar pagi yang di iringi kabus yang mampu menyejukkan  jiwakau masih kah  dia ada di situ
adakah dia ada??
adakah dia masih berdiri di situ?
jawablah..awak..
menitik air mata..

No comments:

Post a Comment